Salukis

Idag har jag äntligen träffat salukis på riktigt för första gången! :D

Och vet ni, det kändes riktigt bra att träffa hundar! :)

De var så himla fina, lugna, mysiga och faktiskt väldigt framåt. 

Dock vet jag inte om det ändå är en ras för mig, som Amanda sa förut så är de ju verkligen inte snabba när det gäller att göra saker :P 

Men jag ska träffa fler salukis, om inte annat bara för skojs skull :)

Har förresten fått svar från kinesuppfödaren jag skrivit om förut. Och hon lät väldigt positiv mot mig och tycker att jag ska komma dit och säga hej, så snart blir det nog en tripp till Säter :) 

Ha det bra allihop!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha näe kanske inte den mest aktiva rasen i just det syftet :P Men kul att du fått träffat på dom:D

2012-05-31 @ 22:14:19
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: moa

Vi har funderat på det, en dels är enya rätt vild just nu och dels gaddar tjejerna gärna ihop sig när de är båda två. vill gärna kunna koncentrera oss när vi är där :/

2012-06-01 @ 19:19:56
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: