Miss i planeringen

Okej, nu gick ju inte riktigt min planering som jag tänkt, eller rättare sagt, jag tänkte nog inte riktigt :P 
 
Nu sitter jag här, helt slut och behöver egentligen gå och lägga mig och sova en stund. Tänkte passa på medans torsken tinar som jag ska laga sen.. 
Då kommer smartskaftet på att jag har ju slängt ut alla sängkläder, därmed har jag ingen säng att lägga mig och sova i. Och jag är alldeles för trött för att bädda den nu. SUCK! Hur kunde det bli såhär? :P 
 
Jag skulle säkert somna i soffan, men då vet jag att jag kommer ha ont lite överallt när jag vaknar, så får överväga om det är värt det en stund, eller om jag måste göra ett städryck för att sen kunna gå och lägga mig.. 
 
Haha, vilka problem man kan få som gravid :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: