Suck

Jaha, god morgon var det visst. Är supertrött och har knappt sovit nåt alls, men kan inte somna ändå, väldigt värdelöst må jag säga..

Foglossningen har förvärrats ett snäpp, så fått kraftigare smärta på nya ställen som sjukgymnasten varnade mig för. Så därför har jag inte kunnat sova inatt..
Tänker att ikväll innan jag lägger mig får det bli alvedon så jag kansje får sova lite grann.

Just nu hör jag hur regnet typ öser ner och det känns rätt så skönt. För vi ska till barnmorskan idag och då är det nice om Magnus kan följa med. Och med regnet kommer en liten garanti för det :-)

Jag fattar verkligen inte hur han orkar jobba som han gör. Kommer hem halv ett, ett på natten och sen börja jobba vid sju igen. Så har det varit i några dagar nu. Eloge ska han ha då jag aldrig skulle palla det!
Nehej, ligga och dra mig ett tag till, hundarna hör ju hur det regnar så de verkar inte ha några planer på att gå upp :-) :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: