Komma igång!

Hej och hå. Här var det suuuuuperlängesen jag skrev..! 

Har ju inte använt denna blogg pga att jag inte tränat så mycket hund. Men vill hitta tillbaks till träningen, så tänkte att jag kanske blir lite mer pepp om jag använder denna blogg (fråga mig inte varför jag tror det). :P 
 
Men iaf, idag har jag faktiskt klickat liiite. :P Och det går ju bra, om jag andas och har väldigt mkt tålamod. 
 
Minsta lilla felsteg, alltså att jag råkar röra mig på något sätt som Loke tycker är läskigt, så blir han misstänksam och vill inte träna. Så fick pausa honom och ta Dolly en sväng, för då släpper det för Loke. Weird... 
 
Men iaf, med Loke idag så tränade vi lite slalom först, för det är verkligen hans favoritmoment! Men sen körde vi mest Mellan, då jag vill att det ska sitta. :) Så det känns iaf skönt att ha gjort lite grann, det är mer än vad jag gjort på flera veckor med stackarn.. 
 
Med Dolly så tränade vi lite rallylydnad, vilket hon såklart älskar :) Det gick väldigt bra, förutom att nu bjuder hon även på snurra, då vi har tränat lite på det under vintern :P Så måste få allt på vettig signalkontroll helt enkelt. :P 
 
Så idag blir det att städa hos kaninerna och sen ska jag faktiskt ta ut hundarna en och en och köra slut på dom och mig ;) :P Vill se hur mycket vi orkar och hur länge vi tycker det är roligt. Det blåser typ full storm, men solen värmer iaf. :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: