Ny solig dag!

Åh det finns väl inget härligare än att vakna till solen?! Känna hur dess strålar värmer både kropp och själ! :D 
 
Så idag ser jag fram emot en ny härlig dag..
Som jag skrev igår ska jag och hundarna till Moa och gå en sväng. Det kommer bli lite spännande och se hur mina hundar reagerar, de har inte träffat Astra sen i somras, så kan tänka mig att Dolly försöker mopsa upp sig lite, medans Loke inte kommer kunna kontrollera sina känslor så kommer ta ut dom en och en och jobba med dom tänkte jag innan vi går iväg. I hopp om att kunna hjälpa dom båda. :) 
 
Ska bli himla trevligt att umgås med Moa! :D Även fast det bara är en promenad så är det alltid nåt <3
 
Har faktiskt varit lite duktig och hängt tvätt och satt på en ny idag också :) Men ryggen gnäller över att jag hängde den, men den slutar bara jag kommer ut och går en sväng. :P Jag har ju börjat insett att jag faktiskt måste söka hjälp, smärtan blir värre lite överallt i kroppen, så måste väl ta tag i det. Yay.... 
 
Nehej, ska lyssna på lite underbar musik och bara njuta av livet <3
 
Ha det fint alla människor där ute! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: