Motivationen

Yay!
Jag tror motivationen är påväg tillbaks och tur är väl det då jag har examen på fredag :P

Jag försöker komma igång med klickerträningen igen på Sixten. :) Så det är skönt. Han behöver verkligen tränas. Både för att få lite pli på honom, men så måste jag jobba mycket med hans självskänsla då han har kommit i en liten svacka efter den kemiska kastreringen. Men ser helt klart skillnad. !! Väldigt skönt!
Dolly har jag dock lite problem med.. Sen vi hämtade Mårten i lördags så ska hon bara ha honom. Hon sitter och piper typ hela kvällarna när han är vaken.. Och inatt pep hon hela natten så vi måste ha kompostgaller och stänga in henne i sovrummet.. Det är lite smått kaos.. Vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt.. Jag hoppas ju att hon kommer över det.. Är iaf glad att inte Sixten hänger på hennes stress! 
Men iaf, allt detta gör att hon inte är så träningsbar (inomhus).. Vilket är lite tråkigt.. Utomhus är det full storm så där är det inte så trevligt att träna :P
Annars så mår Dollys tass bra nu :) Vi tog av bandaget i måndags då det har vuxit ut en ny liten klo över pulpan, så det är skönt :)
Så hon skulle ha fått sitt efterlängtade bad idag, men som sagt så är det full storm så vill inte vara så elak och bada henne då :P
Ha det bra i stormen allihop!!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah jaga är helt tokig när hon busar med adde. hon kan typ hoppa 7 meter för att flyga på han när han sitter i soffan. Hon typ klättrar upp på hans huvud och står på 1 ben.

Helt galen.



2011-12-01 @ 11:03:25
Postat av: elin och märta

jättefin blogg, kolla och kommentera gärna vår också, kram :)

2011-12-01 @ 18:37:10
URL: http://tresju.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: