J*vla telefonförsäljare

Det som är jobbigast med att ha företag är alla dessa försäljare som vill sälja allt möjligt skit!
 
Idag ville en försäljare sälja något som gjorde att andra försäljare inte kan lura mig Yay... Han blev skapligt tyst när jag sa; Så du vill pruta mig på pengar så att andra inte kan göra det? 
 
Suck! 

Men iaf, efter ett samtal på nästan 10 minuter sa jag: Jag ska göra dig en tjänst och önska dig en glad midsommar så du får ringa någon annan så du kanske kan tjäna lite provision. ;) 
Han skrattade och tackade för sig. 
 
Vi var inte osams eller nåt, men han tyckte inte att jag hade rätt och jag tyckte inte att han hade rätt. 
 
Förstår att dom vill tjäna pengar, men de tjänar ju inte pengar på att tjata på folk... 
 
Aja, nu har jag spytt lite galla...
 
Ciao! 
 
Bjussar på en bild från Elmia Wood ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: