Glada vovvar, mindre glada fogar

Ja.. Vad gör man, vill man ha lyckliga hundar så får kroppen lida just nu. Men det gör jag så gärna, bara de får det de behöver <3
 
Kunde inte sova inatt så klockan 6 gav jag upp. Tog ut hundarna på en snabbkiss och sen lagade jag scones och varm oboy. Snacka om lyxfrulle och gott var det också :D 
 
Sen efter den frullen så gick jag ut på en lite vettigare promenad. Vi var nog ute i en halvtimme, trekvart iaf, inte för att det är så långt då jag går i snigelfart, men de fick vara ute och gå i motionsspåret där det gott massa hundar innan.
 
Så hundarna var helt överlyckliga när de kom in. Loke visar så tydligt när han är nöjd efter en promenad. Då springer han runt i hela huset med massa leksaker och är bara lycklig och det värmer så i hjärtat. <3 
 
 
Sen vid halv nio så började jag bli sjukt trött. Så då gick jag och jyckarna och la oss och vad de njöt. Dolly låg på rygg med alla tassar i luften och Loke snarkade. Och det gjorde säkert jag med. Fick sova någon timme iaf vilket är guld värt. :) 
 
Men nu vet jag inte riktigt hur det är med Loke.. Han verkar må lite illa och ha ont i magen.. Jag hoppas att det är avmaskningstabletten de fick idag och inte fodret. Time will tell.. 

Ciao! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: