Vilken dag

Hej och hå vilken jävla dag. Den kunde absolut ha varit bättre, men det kunde ha vart tusen gånger sämre också, så jag ska bara vara tacksam för att alla mina familjemedlemmar är vid liv och mår hyffsat bra.! 
 
Som ni kanske förstod på mitt tidigare inlägg så hade det ju hänt nåt. Det som hade hänt var att min pappa blivit inlagd på sjukhus. Hur och varför tänker jag ej ta här då det inte är något som ska ligga ute på nätet. 
Men som ni förstår så blev jag väldigt rädd och orolig, som resten av min familj. Att veta att min pappa inte alls mår bra och jag kan inte åka till honom. Usch... 
 
Men faran är nu över och det går åt rätt håll, så det känns väldigt bra. Har även pratat med honom och det kändes väldigt bra att fått göra det. 
 
Men gud vad denna graviditet gör att jag inte riktigt hanterar situationer lika bra som förut. Tårarna har runnit lite titt som tätt idag. Men nu känner jag mig bara lättad och som om allt kommer att lösa sig tillslut. 
 
Utöver det så har det inte hänt så mycket idag. Tappade ju andan när mamma ringde under förmiddagen, så det blev inte riktigt som jag tänkt. Men tog mig iväg till älsklingen som jobbar, då jag verkligen behövde träffa honom. Det var skönt, även fast man inte riktigt kan umgås, så är åka i samma traktor sjutusen gånger bättre än att inte ses alls. Allt känns så himla mycket bättre bara utav att ha honom nära. <3 

Nu ikväll så hoppas jag på att kunna ta en liten promenix med jyckarna och sen klickträna dom lite. Jag har även släppt ut lilla Delta i hagen så hon får skutta lite. 
 
Det är ju väldigt skönt ute ikväll, just i skrivande stund sitter jag och hundarna ute på altanen och njuter. Tröskan hörs och fåglarna kvittrar. Riktigt härligt känns det. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: