Lite om mig

Har ju faktiskt inte uppdaterat om mig på sistonde :P 
 
Jag har ju jobbat hos Distriktsveterinärerna Hallsberg i sommar. Och gud vad jag har haft roligt och lärt mig mycket! Det bästa jobbet ever!! 
Jag hoppas även på att få fast anställning där, så det håller vi tummarna för :) 
 
Annars när det gäller träningen så har jag inte brytt mig så mycket i sommar. Eller alltså, självklart har jag tänkt lite på vad jag stoppar i mig, då det går per automatik sen jag började, så jag har inte gått upp i vikt. Dock ökat nån cm runt midjan. Men det blir jag nog snart av med. :) 
Har börjat med nya tag denna vecka för att nu är jag arbetslös och har inte så mycket annat för mig. 
 
Rent psykiskt så mår jag faktiskt hyffsat bra! :) Det var i fredags då jag insåg att jag var arbetslös igen då jag fick någon form av panikångest attack och låg i sängen och hade svårt att andas och tårarna bara sprutade. Sen kom älsklingen hem och lugnade mig, men det var jobbigt den helgen... 
Nu känns det lite bättre efter att jag var och simma i ca 40min igår och tagit tag i mina vanor igen. 
 
Så jag skulle nog vilja säga att jag är helt okej och att livet är helt okej :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: