Nya tag!

 
 
Nu tar jag nya tag med mig själv och även med en morot :) 
 
Från och med måndag 12 augusti till den 12 oktober så blir det INGET! godis, läsk, fika, skräpmat. 
Jag har dock gjort ett undantag och det är kycklingrullen jag brukar köpa i odensbacken, då den inte är så väldans onyttig och om jag ska klara mig från allt annat så kommer jag tillåta mig att köpa den ibland! 
 
Men annar så blir det noll tollerans! Och jag hoppas att mina fina vänner kan stötta mig i detta och inte fresta mig allt för mycket ;) 
 
Men iaf, om jag klarar det så ska jag unna mig ett årskort på gymmet i Kumla :D 
 
Så nu kör vi! 
Jag och älsklingen kör lite fredagsmys med popcorn och hämtmat (dock kycklingrullen). Men sen på måndag, då är det dags att hålla ut :D

Vilken kan bli liiiiite kämpigt då Ulrika jämt har med sig fika på jobbet :P Men får försöka stå emot ;) 
 
Ha det gött allihop! 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: amanda

Det klarar du, heja heja!

2013-08-10 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: