Lite dåligt här

Har varit dålig på att uppdatera. :P
 
När det händer massa roligt så jag faktiskt har saker att berätta, då känner jag inte för att skriva ;) 
 
Men iaf, kan ta träningen! :) 
Har tagit nya tag vilket har resulterat -0.5kg denna vecka :) Så har nu gått ner 7kg, har med andra ord kommit halvvägs (om man ska gå efter vikten). Så det känns nice :) 
 
Min träning består av en joggingrunda 1gång/veckan (för att skona mina benhinnor blir det inte oftare) sen långa promenader både med och utan hundar. :)
 
Såhär såg det ut häromkvällen :) 

 
 
Nej så jag tar det i lugn takt, men det gör mig inget. Så länge jag går åt rätt håll och är hälsosam så har jag ingen brådska :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: