1 vecka

Holy crap. Imorgon har jag varit i Malung i en hel vecka, fast så kommer det inte bli då jag är fast besluten om att åka hem idag! 
 
Denna vecka har självklart varit roligt, men samtidigt inte. Har inte fått sova pga fogarna och diverse andra gravidkrämpor så har inte varit så pigg och mått asdåligt vissa dagar. 
Inatt har jag faktiskt fått sovit helt okej, därav att jag bestämt mig för att ta mig hem idag. 
 
Men jag har iaf hunnit med att träffa ett par kompisar och umgåtts med familjen. Och det var ju det som var meningen. :) 
 
Sen tror jag att mina stackars föräldrar har fått sin beskärda del av gnäll och hormoner för denna gång ;) 
 
Hundarna har tyckt att livet varit lite tråkigt, har ju haft ondare än aldrig förr så har inte kunnat/vågat gått så mycket. Men sen igår så kände jag att nu skiter jag i det här. Jag får inte sova när jag vilat en hel idag, så hur mycket värre kan det bli. Och gick ett par km igår och hundarna blev såååå glada och jag fick sova inatt. Tror dock att det var min kropp som gav upp av utmattning, men bara jag fick sova så skiter jag i varför :P 
 
Så som sagt, idag blir det hemresa. Hurra!! Längtar efter Magnus som en galning. Kommer ju sitta som ett plåster på stackarn :P Han kommer ju iaf få en chock angående min mage då den har växt väldigt mycket denna vecka. 
 
Nej det har varit nice att vara här, men det kommer vara ännu mer nice att komma hem :D <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: