Bättre

Okej, nu känns det liiiite bättre. Snacka om att det funkar att tröstäta när man är gravid. Sen att jag absolut egentligen inte vill tröstäta är ju en helt annan sak. Men ikväll orkade jag faktiskt inte bry mig ett skit.. 
 
Tittade på parlamentet och det fick mig att skratta, vilket jag behövde. Så jävla härligt att de äntligen är igång igen, bäst att passa på att njuta så länge det varar. :) Dock verkade de vara lite ringrostiga, men kommer nog igång snart. :) 
 
Så som ni kanske förstått så har jag inte gjort så mycket som stod på min fina lista jag skrev igår. En grej fick jag till, dock gjorde den att jag blev totalt slut och fick asont. Och det var att klippa och bada Dolly. Tog säkert 1 timme och drygt var det. Men nu är det klart :D 
Dolly blev lite frusen, men hoppas på lite bättre väder en stund så hinner hon vänja sig. :) Tänkte även köpa ett nytt täcke till henne, då det jag har är värdelöst. Så var till Hööks idag, men de hade ju superdåligt med täcken, blev riktigt besviken... 
 
Vill ha ett täcke med lite krage, alltså inte bara vid nacken, utan hela vägen runt. Ungefär som Huurtas täcken, dock inte för det priset. :P Är lite snål ;) Alltså, det är skitbra produkter, men jag känner inte att jag behöver lägga dom pengarna, då jag inte behöver använda täcket året runt då hennes päls växer ut. Annars vore det ju en annan femma. :) 
 
På tal om något helt annat: Shit vad mörkt det är ute. Klockan är kvart över nio och det är ju kolsvart ute. Man hinner inte riktigt med :P Dock så klagar jag inte, man kan tända ljus osv, plus att varje steg mot höst och vinter betyder ett steg närmare bebis :D 
 
Ja nej, ännu ett lite smått värdelöst inlägg, men i brist på annat blir det att man blurrar av sig här ;) 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Såg att de hade rea på huurtatäcken på grizzly vid marieberg idag :)

Svar: Okej, det är ju kanske något att kolla upp :D Måste bara friskna på mig lite så jag klarar av att åka dit :P
Erika

2014-08-25 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: