Berg och dalbana...

Ja herregud.. Igår var en sån himla bra dag och idag är den faktiskt ganska urusel.. 
 
Allt från ingen sömn på morgonen, till att få höra dåliga besked gällande en familjemedlem... Jag är så fruktansvärt trött på detta nu. 
Angående familjemedlemmen så tror dom att allt kommer gå bra, men som gravid så kan jag inte riktigt kontrollera känslorna ändå, allt svallar liksom över... 
 
Och sen som pricken över i:et så åkte Magnus och jobbade för typ 1½ timme sen. Är självklart glad över att de kan tröska, men det känns bara som en riktigt dålig tajming... 

Så nu sitter jag här, ensam och ledsen. Är inte riktigt i stånd att åka någonstans och orkar inte ens vara social, så därför kommer jag fortsätta sitta här ensam.. Magnus hade varit perfekt sällskap.. =/ 
 
Men men, det är bara att bita ihop och vara tacksam för det man har. <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: