Boa!

Haha, även fast jag är sjuk, så lyckas jag boa lite grann iaf. Vill egentligen vända upp och ner på huset, men det hindrar min kropp mig från att göra, vilket egentligen är ganska bra :P 
 
Men iaf, så har jag äntligen hittat yta att ha bebisens kläder och diverse grejer på. :) Så nu satte jag igång första "bebistvätten". Med lite madrasskydd och lakan i. :) Måste börja i någon ände. :D
 
Vilket lyckorus egentligen :D 
 
Slänger upp lite bilder på en del grejer :) 
 
Detta är filten som min farmor har gjorde för längesen och ville att hennes barnbarnsbarn skulle få ha. Så självklart ska våran lilla kille ha den :D <3
 
Sen är det lite begagnade grejer :) Overallen och babysitter har jag fått av syrran och sovpölen köpte jag för en billig peng. Är supernöjd och superglad för alla grejerna :D 
 
 
Alltså, jag vet att min blogg heter erikashundliv, men just nu blir det massa annat än hund :P Och jag bryr mig inte så hårt och om det är någon som tycker det är jobbigt med alla babygrejer så behöver man inte läsa. :) :P
 
Ciao <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: