Helt lagom

Igår var lilla familjen till barnmorskan :) Det var ett väldigt trevligt och bra besök! :D 
 
Kände mig verkligen supersvensk då allt med mig och bebis var alldeles lagom för denna vecka :P 
 
Fick höra sonens hjärtljud och det var mysigt, inte suuuuuuuuperdupermysigt som vissa kan tycka, men ändå mysigt att höra hans fina hjärtslag. :) 
Kollade även mitt blodtryck vilket var perfekt och min vikt var lagom och blodvärdet var bra. 

Så helt jäkla bra var det :D 
 
Vi pratade lite om vart vi vill föda och fick lite svar på några frågor angående det. Jag har ju blivit nyfiken på att föda i badkar, nu har ju dock läst att här i sverige får vi inte föda i badkar, men vi får sitta i ett badkar fram tills utdrivningsskedet. Det finns dock bara 2st rum med badkar på USÖ, men man kunde ju önska iaf :) 
 
Nej men tyckte det var ett riktigt bra möte och är så glad att älsklingen kunde vara med, han kommer ju missa en hel del av föräldragruppen sen tyvärr då det krockar så förbannat med jobbet. Så allt han kan vara med på nu är ju bara bra. :) 
 
Bjuder på en bild från när jag gick upp imorse, med migrän och håret på ändan, men en fin liten mage som är alldeles lagom ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: