Träning och bus

Imorse vaknade jag med migrän, så fick ställa in förmiddagsdejten med Elin och hon kunde tyvärr inte på eftermiddagen så fick boka om till en annan dag. 
 
Så nu i eftermiddag tog jag mig i kragen och åkte till Moa och träffa henne och passade på att träna Loke lite. Vi tränade mest på att titta på när andra hundar rör sig och existrerar. 
 
Och jag måste säga att jag blev väldigt stolt över min lilla kille. :) Han började inte skrika en enda gång! Ett par gånger så klarade han inte att ta godis, men då gick vi bara bort ett par steg och så var han träningsbar igen. :) Så det var absolut en väldigt bra eftermiddag! 
 
Vi avslutade med att Loke och Freddie fick hälsa och slutligen leka. Och de är ju så söta ihop, på någe konstigt vis så leker de bra tillsammans även fast de inte riktigt leker på samma sätt. :P Det var så skönt och se han leka lös ute med en annan hund än Dolly, det värmer i mattehjärtat då <3
 
Dolly fick inte så mycket uppmärksamhet idag tyvärr, hon fick komma ut ur bilen ett par gånger och se och nosa lite, men annars blev det fokus på Loke, få ge henne ett eget pass här i veckan :) 
 
Det var lite snabbt om idag. Är helt slut och ont i hela kroppen och har en orolig känsla i kroppen, så just nu känns det inte helt bra.. Men hoppas det blir bättre innan jag ska försöka sova.. 
 
Ha det bra alla fina <3 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: