Fullt upp!

Idag är en sån där dag bara får blunda och ignorera all smärta för att kunna få allt gjort. För idag så måste jag egentligen få allt gjort! 
Varför? Jo för jag bestämde mig hastigt och lustigt att åka upp till Malung imorgon för att träffa brorsan och hans fru :) 
Och då är det ju skönt att ha vissa grejer gjorda, eller ja, vissa grejer MÅSTE göras för att inte Sanni ska få en allergisk reaktion på hundarna osv, men andra grejer är bara skönt att ha gjort.. 
 
Så det som ska göras är:
  • Tvätta 
  • Dammsuga hela huset
  • Torka golv i hela huset
  • Dammtorka (dock inte en prio)
  • Städa hos kaninerna
  • Klippa och bada båda hundarna
  • Betala räkningar
  • Ringa försäkringskassan
  • Tanka bilen
För en normal svensson utan smärta så är ju denna lista inte överväldigande, för ett år sen hade jag klarat det lätt. Men nu när jag har ont tamefan lite överallt så känns det asjobbigt. Men som sagt får ignorera och köra på och hoppas på att det löser sig.. 
 
Jag har redan betalat räkningar och nu väntar jag på att försäkringskassan ska ringa upp, det över 15min väntetid så då tyckte jag att de lika gärna kunde ringa upp så slipper min tele bli helt uppvärmd :P 
 
Det som verkligen är nåt jag inte får spara tills jag kommer hem är djuren! Så de kommer göras först! :) 
 
Ha det bra alla fina <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: