Gårdagen

Ja vad ska jag säga om gårdagen, en bergochdalbana kanske? 
 
Dagen började så jäkla bra. På toppen humör, mycket motivation osv. Sen gick det utför. Fick ont i ryggen och sen fick jag springa som en raket upp på toaletten för att hinna spy på rätt ställe.. Suck... 
Sen blev jag liggandes i soffan i flera timmar för att jag var helt slut i kroppen.. 
 
Men sen mot kvällen började jag vakna till liv igen. 
 
Fick med mig älsklingen på 5km rundan. :) Chockade både hundarna och min egen kropp då jag inte kunnat gå där på flera veckor pga trötthet osv. Så det var skönt. 
Lite myggigt när vinden slutade existera, men det gick att härda ut. 
 
 
Så idag tar jag nya tag igen. Sitter just nu ute på altanen och får i mig lite frukost. Loke jagar flugor och Dolly myser i skuggan. Som det ska vara helt enkelt. 
Vet dock inte vad som händer idag, mer än tvätta och ta det lugnt. Känner mig ju inte riktigt lika pigg som igår, men jag kanske vaknar till liv så småningom. :P 
 
Men helt ärligt, medans jag skriver känner jag hur illamåendet börjar igen, äter samma yoghurt som igår, kanske ska ge upp med den :P Aja, vi får väl se vad som händer idag helt enkelt :P 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: