Malung

Jag och hundarna åkte ju upp till Malung i tisdags och vet ni vad?! Det var faktiskt helt jäkla underbart att vara där uppe nu. 
 
Jag fick träffa mina bästa vänner, fina syster och underbara bror och hans fina fru. :D Och självklart fick jag fin kvalitetstid med mina älskade föräldrar också. 
 
Jag hann liksom med allt jag tänkte göra utan problem. :) Fick ju dock stanna en natt extra än vad jag tänkte, men vad gör det? 
 
På tisdagskvällen när jag kom dit så träffade jag Kakan och Martin. Jag var så sjukt sugen på en kebabtallrik från Napoli (vet ingen bättre!!) och så hängde dom med. :) 
 
Sen på onsdagen så hängde jag med Linda hela dagen typ. Leo och Sanni kom mot eftermiddagen och sen åkte vi hela högen på Jons awesome konsert! Herregud, grät typ genom alla låtar. Han hade skrivit dom själv och verkligen från hjärtat! 
 
Sen på torsdagen så gick jag och mamma i skogen, sen åkte jag, pappa, Leo och Sanni till farmor och farfars grav och fixade till så det blev fint igen. 
På kvällen var jag hem till Linda och spelade kort med henne, Öken, Töris och Ronnie. En härlig kväll med mycket skratt och prat. :) 
 
Sen kom fredagen och det var marknad i lilla Malung. Först var jag hundvakt och tog alla tre på en långis i värmen och bland myggen så mamma fick gå på marknaden i lugn och ro. Sen så åkte jag ner och träffade Kakan och gick en stund och käkade lite. Men hör och häpna så köpte jag INGENTING. Inte ens en munk :P 
Sen var det hem och fixa iordning sig lite och åka till Stina och grilla med ett härligt gäng. Dock var vi fler chaffisar än fyllon ;) 
Så efter maten så drog jag till Höken och Memlan då de undrade om jag ville köra lite raggarbil, och det kan man väl inte säga nej till?! 
 
Lite läskigt var det dock att köra en bil utan servo på 500 hästkrafter ;) Men det var ett härligt gäng och alla var så glada så körde till typ 02.00. Åkte hem och var helt slut sen :P 
 
På lördagen var det dags att åka hem. Och jäklar vilken hemlängtan jag hade, eller rättare sagt Magnuslängtan :P 
När jag kom hem var jag dock inte så social, totaldäckade i två timmar i soffan och var totalt död hela kvällen. Kan ju säga att jag körde slut på mig i Malung. Men efter typ 12 timmars sömn så kände jag mig bättre. ;) 
 
Nej men som sagt så var det asnice där uppe. Och det är en skön känsla då det brukar vara ganska tråkigt i Malung. :P 

Inte en enda bild lyckades jag ta dock :P Men men, ni överlever kanske ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: