Bra dag!

Yes!! Fick lite grann gjort idag iaf :-)
Först så rev jag ur alla sängkläder och slängde ut täcken och kuddar på balkongen för lite vädring. Sen har jag fixat med massa tvätt och disk innan jag bäddade rent och fint i det nystädade sovrummet :-)

Hundarna var mindre roade, men roligare fick dom när vi åkte till Moa för att gå på långpromenad med henne och Tina :-)
En av de bästa grejerna är att Tina har en schäfer !! Så idag fick Dolly äntligen gå tillsammans och få en positiv erfarenhet av en lugn men glad schäferhane :-D Tack Tina föe att jag fått träna mina hundar på din hund :-)

Efter promenaden fick Loke följa med in till Moa och hälsa på Freddie och vad mysigt de hade, Loke var lugnare än förra gången så det gick lite bättre :-) Myspropparna <3

När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen åkte jag och älsklingen och handla. Vi åkte till City Gross så passade på att köpa lite hundmat också ;-)

Men nu är hela familjen däckade här hemma så vi sitter och myser och njuter av varandras sällskap :-) <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Catrine

vilka fina hundar:)

Svar: Tack :)
Erika

2014-05-07 @ 16:40:57
URL: http://catrinelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: