Mysig dag deluxe

Idag har jag och hundarna bara njutit av det underbara vädret.

Vi började dagen med att mysa i sängen. Både jag och hundarna älskar att ligga och dra oss i solstrålarna som kommer in via balkongdörren :-)

Sen gick vi direkt ut på långpromenad. 6km blev det och det var hur underbart som helst!! Jag hade musik i öronen och hundarna skötte sig galant så allt var helt perfekt. Solen i ögonen och jag kände hur positiv energi laddades för varje steg :-) <3




Sen efter promenaden (då var kl 11.30 pga att vi gick ut så sent) så kom älsklingen hem och åt lunch, vilket är lika mysigt varje gång :-)

När Magnus hade åkt gick jag ut och satte mig hos kaninerna i hagen och solade lite. Hur mysigt som helt och kaninerna uppskattade sällskapet <3



Så en helt perfekt dag helt enkelt. Hundarna har varit nöjda hela dagen och har mest njutit i solstrålarna :-)

Imorgon så ska vi äntligen åka och träffa fina Moa :-D <3 <3 <3 <3 Det ser vi fram emot :-D
Sov gott alla fina <3


Kommentarer
Postat av: Ninni

Det ser verkligen underbart ut :D

2014-03-11 @ 23:16:17
URL: http://guldsaluki.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: