Trött!!!

Ligger i sängen och är trött som ett as men kan inte sova..
Har ont i varenda led i överkroppen känns det som, men ska till osteopaten imorgon så hoppas på att det blir bättre snart!!

Igår blev inte riktigt som jag tänkt. Jag hade ju planerat att äntligen träffa Elin, men jag mådde så dåligt så fick ställa in det :-(

Men med hjälp av älsklingen fick jag lite gjort här hemma.
Vi satte kompostgaller runt altanen så hundarna kan vara där, vi grillade hemmagjorda hamburgare och så gjorde jag en supersnabb rabarberpaj på kvällen.
Det som saknades var långis med hundarna, men får försöka göra det idag istället.

Så nu ska jag ta min onda kropp och gå upp och försöka väcka den till liv.

Ha en bra dag <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: