Yay!!!

Äntligen har jag lite att nämna här :-P
Hundträningen har stått helt still i flera veckor pga att jag går igenom en del grejer privat.

Men idag började jag igen :-)

Delvis har jg tränat in Rulla på Loke, alltså rulla runt på marken. Snacka om ett trix som höjde hans självförtroende. Hela hunden sken upp när han klarade det, fina killen <3

Dolly har jag börjat lära Krypa. :-)

Sen ikväll så gick jag och älsklingen promenad i spåret. Det blev två hundmöten. Första mötet var jag inte alls beredd och lite tagen på sängen så det gick inte superbra. Men andra mötet gick bättre då jag hann gå undan ut i skogen.
Han såg fortfarande hunden men fick så pass mycket avstånd att han kunde ta godis och tränas. :-)

Så ikväll kommer dom sova gott :-)

Nu i veckan kommer jag jobba hela dagarna, så kommer tyvärr inte orka med så mycket träning, men hoppas på att orka mer långpromenader :-)

Ha det bra alla fina <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: