Trött

Ja, det kan nog sammanfatta de senaste dagarna. Trött och trötthet.. 
 
Men jag får lite gjort ändå, inte igår dock, då var jag totalt utslagen konstant hela dagen. Eller jag kom iväg och mötte upp Magnus på Maxi så vi kunde handla vid halv nio på kvällen, men innan dess var allt i en dimma. 
 
Och i torsdags fick jag avboka dejten med Elin, för jag mådde verkligen inte bra. Men vi ska göra ett nytt försök idag. Har inte träffat henne på flera månader känns det som och det har verkligen varit dåliga dagar de dagar vi har saker bokade. Men inatt har jag sovit hyffsat och bara jag kommer igång så ska jag nog orka åka dit och säga hej iaf. :) 
 
Hundarna mår sådär. De är sjukt understimulerade. Och jag kan inte göra ett skit. Det räcker inte med godissök osv, utan de behöver mer. Och just nu kan jag inte ge dom mer. Jag hoppas att jag orkar ta med dom till Elin idag, så de får se något annat, men det är ju inte helt säkert att jag har tillräckligt mycket ork för det heller. Men jag hoppas! 
 
Imorgon så ska jag försöka ta mig till Marieberg, igen... Ska beställa ny soffa och använda min rabattcheck på Kappahl som går ut om ett tag, innan jag glömmer det :P 
 
Så ja, där var en liten uppdatering om läget. Ha det bra alla fina <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: