Sömn

Herregud vad jag saknar en hel natts sömn! Det är nog det jag faktiskt kan sakna från innan vi fick Alvin. Det är ju självklart värt alla sömnlösa nätter, men ni förstår vad jag menar ;) 
 
Men inatt så var det faktiskt hyffsat! Han var upp och åt vid 04, men den matningen tog världens bästa fästman! Och sen gick vi upp strax efter sju. :) 
Men känner mig ändå helt slut. Men tänkte skippa att powernapa idag iaf, så får vi se vad som händer. För jag borde ju ha fått tillräckligt mycket sömn! (har väl kanske lite att ta igen, men kommer ju aldrig komma ikapp så skiter i det ;) ) 
 
Så nu sitter jag här och dricker celsius och tycker att det känns lite konstigt att vara vaken utan Alvin. :P 
 
Jag hoppas väl på att få lite gjort här hemma idag. Skulle vara skönt att få övervåningen städad. Så ska satsa på det iaf :) Och sen så hoppas jag på att få tid över ikväll när älsklingen är hemma att färga håret. Det är drygt att färga på sig själv, men har inte riktigt något val :P 
Vill ju inte ha flera cm utväxt på dopet! :P 
 
Nehej, här får jag ju inget gjort ;) 
 
Puss på er! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: